Publiczna Szkoła Podstawowa w Chmielowie

Tutaj powinien być opis

Zawiadomienie o wyborze oferty

Chmielów, dnia 20.12.2021 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn.  „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej”
przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Chmielowie.

W odpowiedzi na zaproszenie z dnia 09.12.2021 r. do złożenia propozycji cenowej  na świadczenie usług pn.  „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” w 2022 roku ofertę złożyli:

  1. 1.      PPHU Publima Sp. J., ul. Kilińskiego 49, 27 – 400 Ostrowiec Św.

Cena brutto na  Zadanie nr I - produkty zwierzęce, wędliny, mięso i przetwory mięsne – 7474, 95 zł

Cena brutto na  Zadanie nr II – drób – 4647,30 zł

Cena brutto na  Zadanie nr V – nabiał i produkty mleczarskie -1094,63 zł

 

  1. 2.      „Kidem” Sp. J., Jędrzejów 78, 27 – 400 Ostrowiec Św.

Cena brutto na  Zadanie nr I - produkty zwierzęce, wędliny, mięso i przetwory mięsne – 8026,83 zł

Cena brutto na  Zadanie nr II – drób – 4628,36zł

 

  1. 3.      HOREB Frost s.c., ul. Sienkiewicza 145, 39 – 400 Tarnobrzeg

Cena brutto na  Zadanie nr VI – ryby mrożone, filety rybne -1627,50 zł

Cena brutto na  Zadanie nr VII – mrożone owoce, warzywa – 742,98 zł

 

  1. 4.      Spółdzielnia Mleczarska MLEKOWITA, ul. Ludowa 122, 18- 200 Wysokie Mazowieckie

Cena brutto na  Zadanie nr V – nabiał i produkty mleczarskie – 1065,23 zł

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Chmielowie uznał  za najkorzystniejsze propozycje cenowe złożone przez:

  1. 1.      PPHU Publima Sp. J., ul. Kilińskiego 49, 27 – 400 Ostrowiec Św. – Zadanie nr I
  2. 2.      „Kidem” Sp. J., Jędrzejów 78, 27 – 400 Ostrowiec Św. – Zadanie nr II
  3. 3.      Spółdzielnia Mleczarska MLEKOWITA, ul. Ludowa 122, 18 - 200 Wysokie Mazowieckie Zadanie nr V
  4. 4.      HOREB Frost s.c., ul. Sienkiewicza 145, 39 – 400 Tarnobrzeg – Zadanie nr VI i VII

Propozycja cenowa złożona przez „Kidem” Sp. J., Jędrzejów 78, 27 – 400 Ostrowiec Św. na Zadanie nr  VI została odrzucona ponieważ zawierała produkt niezgodny z zamówieniem.

Uzasadnienie wyboru:

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia była najniższa cena.

Umowa zostanie zawarta  w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki  szkolnych zostanie wdrożona po podpisaniu umowy.

Dziękujemy za udział w postępowaniu.

 

 

                                                                                                                                              Z poważaniem

    Aleksandra Nowak 

 Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej 

    w Chmielowie