
Zawiadomienie o wyborze oferty
Chmielów, dnia 20.12.2021 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie pn. „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej”
przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Chmielowie.
W odpowiedzi na zaproszenie z dnia 09.12.2021 r. do złożenia propozycji cenowej na świadczenie usług pn. „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” w 2022 roku ofertę złożyli:
- 1. PPHU Publima Sp. J., ul. Kilińskiego 49, 27 – 400 Ostrowiec Św.
Cena brutto na Zadanie nr I - produkty zwierzęce, wędliny, mięso i przetwory mięsne – 7474, 95 zł
Cena brutto na Zadanie nr II – drób – 4647,30 zł
Cena brutto na Zadanie nr V – nabiał i produkty mleczarskie -1094,63 zł
- 2. „Kidem” Sp. J., Jędrzejów 78, 27 – 400 Ostrowiec Św.
Cena brutto na Zadanie nr I - produkty zwierzęce, wędliny, mięso i przetwory mięsne – 8026,83 zł
Cena brutto na Zadanie nr II – drób – 4628,36zł
- 3. HOREB Frost s.c., ul. Sienkiewicza 145, 39 – 400 Tarnobrzeg
Cena brutto na Zadanie nr VI – ryby mrożone, filety rybne -1627,50 zł
Cena brutto na Zadanie nr VII – mrożone owoce, warzywa – 742,98 zł
- 4. Spółdzielnia Mleczarska MLEKOWITA, ul. Ludowa 122, 18- 200 Wysokie Mazowieckie
Cena brutto na Zadanie nr V – nabiał i produkty mleczarskie – 1065,23 zł
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Chmielowie uznał za najkorzystniejsze propozycje cenowe złożone przez:
- 1. PPHU Publima Sp. J., ul. Kilińskiego 49, 27 – 400 Ostrowiec Św. – Zadanie nr I
- 2. „Kidem” Sp. J., Jędrzejów 78, 27 – 400 Ostrowiec Św. – Zadanie nr II
- 3. Spółdzielnia Mleczarska MLEKOWITA, ul. Ludowa 122, 18 - 200 Wysokie Mazowieckie Zadanie nr V
- 4. HOREB Frost s.c., ul. Sienkiewicza 145, 39 – 400 Tarnobrzeg – Zadanie nr VI i VII
Propozycja cenowa złożona przez „Kidem” Sp. J., Jędrzejów 78, 27 – 400 Ostrowiec Św. na Zadanie nr VI została odrzucona ponieważ zawierała produkt niezgodny z zamówieniem.
Uzasadnienie wyboru:
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia była najniższa cena.
Umowa zostanie zawarta w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnych zostanie wdrożona po podpisaniu umowy.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Z poważaniem
Aleksandra Nowak
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej
w Chmielowie