Zaproszenie do złozenia oferty na dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2014.
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Chmielowie, ul. Spacerowa 2
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
,,Dostawę artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych”
Wspólny słownik zamówień (CPV):
15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne (mięso wieprzowe i wołowe)
15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne
15112000-6 drób
15300000-1 warzywa, owoce i podobne produkty
15811000 – 6 pieczywo
15500000 – 3 produkty mleczarskie
15220000-6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170- 9 i 15800000 – 5 warzywa mrożone i produkty gł. mrożone
01242000-5 jaja
15000000-8 i 15800000-6 przyprawy i koncentraty
15400000 – 2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15800000 – 6 różne produkty spożywcze
§ 1 Opis sposobu przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie
- Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: Oferta na zadanie pn.: ,,Zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej.”
-
Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
-
Ma być ona napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
Oferta ma obejmować całość zamówienia.
§ 2 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów żywnościowych, na potrzeby stołówki szkolnej mieszczącej się w Publicznej Szkole Podstawowej w Chmielowie. Szczegółowy wykaz produktów zawierają załączniki 3a -31.
Ilość potrzebna umawiana jest ustnie, telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego.
Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia. Ogólna ilość zamówienia może się zmienić.
Wszystkie dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania HACCP.
§ 3 Wymagany termin realizacji umowy: od 02.01.2014 do 31.12.2014r
§ 4 Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena - 100 %.
§ 5 Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
1/ formularz oferty
2/ oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
3/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia , o których mowa w art. 24 Ust. 1 ustaw – Prawo zamówień publicznych.
§ 6 Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
W cenę oferty należy wliczyć:
a) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez wykonawcę będzie obowiązywała przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
§ 7 Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć bądź przesłać w terminie do dnia 20.12. 2013r. do godziny 10.00 na
piśmie w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego Chmielów, ul. Spacerowa 2, 27-400 Ostrowiec.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
„Oferta na zadanie pn.: Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej”
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
§ 8 Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany wykonawca ma podpisać umowę z zamawiającym.
§ 9 Imię i nazwisko, stanowisko oraz nr tel. osoby uprawnionej do udzielania dodatkowych wyjaśnień w sprawie zamówienia:
Teresa Bąbel